A partir del 14 de novembre, Maria i Silvia, dos de les escultures monumentals de l’artista que van estar exposades a la Ciutat de les Arts i les Ciències, viatgen a Elx perquè el públic continue disfrutant-ne.

cabecera web FHH_1472x702

"Compartir la sensibilidad artística y cultural es aprender a entender el arte, a valorarlo, a amarlo. Que todos disfrutemos contemplándolo"​

Hortensia Herrero​

PRO
JEC
TES

PRO
JEC
TES

El patrimoni artístic de la Comunitat Valenciana és de tots i per a tots. Per este motiu, en la Fundació Hortensia Herrero donem suport a iniciatives que ajuden a recuperar el patrimoni artístic de la Comunitat Valenciana, perquè es convertisca en un referent. Millorar el nostre passat per a disfrutar-lo en un present i continuar deixant-lo de llegat per a un futur.

Donar suport a iniciatives relacionades amb la dansa, amb l’objectiu d’impulsar la formació i el coneixement d’esta disciplina, a través dels projectes “Campus Internacional València Dansa”, gala “Som Art” i “Ballet Val+”.

Compartir la sensibilitat artística, entesa com a pintura, escultura, arquitectura i qualsevol disciplina artística que ajude a impulsar la cultura a nivell nacional i internacional.

La Fundació Hortensia Herrero treballa en la rehabilitació del Palau Valeriola per a construir el futur Centre d’Art Hortensia Herrero, amb l’objectiu d’augmentar la sensibilitat per l’art contemporani en la societat de la Comunitat Valenciana.

ci
es