La Fundació Hortensia Herrero col·labora per segon any amb la Mostra PAM

· El programa PAM! inclou exposicions conferencies, taules redones, tallers, actuacions musicals i de dansa.

· Tindrà lloc entre el 6 i 9 de maig de 2014 en la Facultat de Belles Arts de la Universitat Politècnica de València.

PAM València, 30 d’abril de 2014.- La Universitat Politècnica de València i la Fundació Hortensia Herrero han arribat a un acord de col·laboració per a impulsar la II Edició de la Mostra de Produccions Artístiques i Multimèdia PAM! Esta iniciativa, organitzada per la Facultat de Belles Arts i pels màsters en Producció Artístiques i Arts Visuals i Multimèdia de la Universitat Politècnica de València, així com del Màster Interuniversitari en Gestió Cultural UPV- Universitat de València, pretén la difusió i l’impuls de jóvens talents artístics.

PAM! és un esdeveniment cultural amb activitats de diferent índole, com ara exposicions, conferències, taules redones, tallers, actuacions musicals i de dansa, amb el qual es pretén que els alumnes desenvolupen els seus coneixements i capacitats de manera activa. L’aportació de la Fundació Hortensia Herrero té la finalitat de donar suport a esta iniciativa perquè en eixe espai de treball es desenvolupen la creació, la investigació i el coneixement, i que el potencial artístic dels alumnes d’eixes escoles siguen percebuts per la societat valenciana.

La mostra tindrà lloc entre el 6 i el 9 de maig en la mateixa Facultat de Belles Arts de la UPV. Es tracta d’una exposició de treballs artístics contemporanis, d’artistes novells que comencen a obrir-se camí en esta professió, i que ho fan des de la universitat, punt de trobada on desenvolupen la seua formació i investigació.