Hortensia Herrero entrega tres milions de xeringues per a la vacunació contra la COVID-19

Hortensia Herrero, presidenta de la fundació que porta el seu nom, ha donat tres milions de xeringues i agulles hipodèrmiques per a donar suport a la immunització contra la COVID-19. Este material sanitari es destinarà a la vacunació contra el virus. L’entrega de les xeringues s’ha fet en els quatre centres de vacunació massiva que la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha instal·lat a la Comunitat Valenciana: a València, Ciutat de les Arts i les Ciències; a Alacant, Ciutat de la Llum; a Elx, Institució Firal Alacantina, i a Castelló, a l’Auditori i Palau de Congressos.

Les xeringues d’un sol ús d’1 ml amb agulla de seguretat complixen amb els requisits mèdics i estan concebudes per al procés de vacunació contra el virus. Amb esta iniciativa la Fundació Hortensia Herrero pretén contribuir a l’objectiu d’aconseguir el major nombre d’immunitzats al més prompte possible. Esta donació s’ha pogut realitzar gràcies al suport de Mercadona.

“És un orgull per a mi poder col·laborar i posar el meu granet d’arena en esta lluita contra la COVID-19. L’any passat vaig poder ajudar donant mascaretes i, en este moment, quan sembla que per fi estem veient la llum al final del túnel, em congratula poder entregar xeringues i agulles per a contribuir a fer que el ritme de vacunació siga l’adequat”, va destacar Hortensia Herrero.

L’abril del 2020 Hortensia Herrero va fer una donació d’un milió de mascaretes a cinc hospitals de la Comunitat Valenciana per a lluitar contra l’expansió del coronavirus. Conscient del compromís social de la Fundació, fa un pas més per a oferir mesures concretes amb les quals fer front a una greu crisi sanitària que està afectant la salut i el benestar econòmic i social del nostre país.