Hortensia Herrero entrega un milió de mascaretes a hospitals valencians

Hortensia Herrero, presidenta de la fundació que porta el seu nom, ha entregat als sanitaris un milió de mascaretes per a lluitar contra l’expansió de la COVID-19. En concret, este material sanitari s’ha entregat a cinc centres valencians: Hospital La Fe, Hospital General Universitari, Hospital Clínic, Hospital Doctor Peset i Hospital Arnau de Vilanova.

D’esta manera, la Fundació Hortensia Herrero contribuïx a donar resposta a una de les necessitats més reclamades pels sanitaris en les últimes setmanes per a lluitar contra l’epidèmia del coronavirus en la qual, igual que tota la societat, Hortensia Herrero està involucrada. Esta acció s’ha pogut dur a terme gràcies al suport logístic i a la infraestructura de Mercadona.

La mateixa Hortensia Herrero ha indicat que, en situacions tan difícils com les actuals, “una de les nostres prioritats és estar al costat dels qui continuen al peu del canó i treballant com a sectors essencials i crítics. Som conscients del compromís social de la nostra Fundació i, en estos moments, la nostra responsabilitat és fer un pas més i col·laborar per a oferir mesures concretes amb les quals fer front a una crisi sanitària que, amb una velocitat canviant, afecta la salut i el benestar econòmic i social del nostre país”.

#AçòPassarà