Els artistes Manolo Valdés i Jaume Plensa mostren com treballen durant el confinament i llancen un missatge de suport a la societat

Els artistes Manolo Valdés i Jaume Plensa mostren, amb dos vídeos, com treballen des que es va decretar el confinament per la pandèmia, dedicant el temps d’aïllament a reflexionar sobre nous projectes o donar continuïtat a algunes obres, al mateix temps que llancen un missatge d’esperança en este moment tan excepcional. Els creadors se sumen així al moviment viral #AçòNOhadePARAR amb l’objectiu d’agilitar i dinamitzar l’activitat en tots els sectors.

L’artista Manolo Valdés (València, 1942) explica en el vídeo l’esbós que està fent des del soterrani de sa casa a Nova York, reconvertit en estudi, d’una escultura de 15 metres que durà a terme després de la crisi sanitària. El creador també destaca que vol aprofitar la quarantena “com a dies de reflexió i concentració per a preparar unes quantes obres i començar a l’octubre amb força i il·lusió”

L’escultor Jaume Plensa (Barcelona, 1955), que ha tancat temporalment el seu estudi de Sant Joan Despí per la pandèmia, llança un missatge d’esperança i compartix amb els usuaris el making ofd’un dibuix en el qual representa el mapa geogràfic d’Espanya, al qual l’artista afig cors i la frase “L’amor no ha de parar”.

Manolo Valdés i Jaume Plensa, que han sigut protagonistes de sengles exposicions d’escultura monumental organitzades per la Fundació Hortensia Herrero, s’unixen així a la iniciativa #AçòNOhadePARAR amb l’objectiu de generar un vent de cua que permeta, després del decret de l’estat d’alarma, dur a terme un enlairament més ràpid de l’activitat en tots els sectors.

Els vídeos d’estos dos artistes, disponibles en la pàgina web i en les xarxes socials, servixen per a visibilitzar l’esforç de creadors, professionals i empreses que impulsen la recuperació econòmica del país.

#AçòNOhadePARAR perquè #AçòPassarà