Missió

La cultura porta entre nosaltres centenars de milers d’anys. Parla de qui hem sigut. És el llegat més valuós que ens queda. Per este motiu, en la Fundació Hortensia Herrero impulsem iniciatives que ajuden a recuperar, protegir i promocionar el patrimoni artístic. A més, recolzem disciplines que impulsen la sensibilitat per la cultura, el coneixement i la formació a la Comunitat Valenciana.

Patró-presidenta
Juana Roig
Carolina Roig

Missatge Presidenta

Des de la Fundació Hortensia Herrero entenem que és necessari donar suport a les disciplines que són patrimoni de tots els ciutadans del món, especialment, d’aquells que tenim més prop, els nostres, els valencians. Eixe impuls ens mou al voltant de tres pilars: la Sensibilitat, la Cultura i la Comunitat Valenciana.

Amb eixos pilars com a guia i com a far, des de la Fundació Hortensia Herrero perseguim tres objectius:

Recuperar la sensibilitat artística i cultural, participant o impulsant aquells projectes que ens ajuden a fer que els elements que han format part de la nostra història i el nostre patrimoni continuen tenint tota la dignitat i l’esplendor que han tingut en el passat;

Compartir la sensibilitat artística amb la societat acostant i fent-los partícips de l’art i la cultura de la Comunitat Valenciana;

I desenvolupar la sensibilitat artística, amb l’objectiu de donar suport a jóvens talents de diferents disciplines artístiques i culturals perquè puguen explotar tot el seu potencial, convertir-se en referents i portar el seu nom i el de la Comunitat Valenciana més enllà de les nostres fronteres.

Tres objectius que ens mouen des de l’any 2012 i per a la consecució dels quals ens esforcem cada dia. Tres objectius que ens marquen un camí que esperem que siga llarg i fructífer en este matrimoni entre la Fundació Hortensia Herrero i la història cultural i artística valenciana.

Currículum vitae de Dª Hortensia Mª Herrero – Presidenta FHH.

Currículum vitae de Dª Hortensia Mª Herrero – Presidenta FHH.

Transparència i
bon govern