Política de galetes

Avís legal i política de privacitat

L’ús d’este lloc web http://fundacionhortensiaherrero.org es regix per les normes establides en este avís legal.

Condicions d’ús
En compliment de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de Servicis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, li comuniquem que la Fundació Trinidad Hortensia Herrero és la titular del lloc web http://fundacionhortensiaherrero.org, amb domicili al carrer Arquitecte Mora, 3-14 (46010 València). Poden contactar amb nosaltres per correu electrònic en: info@fundacionhortensiaherrero.org

Dades de contacte
Carrer Arquitecto Mora, nº3-14 46010 València (Espanya)
Tel. + 34 963 888 261
info@fundacionhortensiaherrero.org

Limitació de la responsabilitat
És responsabilitat exclusiva de l’usuari que accedisca a la web l’ús correcte dels continguts de la nostra pàgina web http://fundacionhortensiaherrero.org

Política d’enllaços
La Fundació Hortensia Herrero, com a titular de la web http://fundacionhortensiaherrero.org, no es fa responsable del contingut ni de la informació de les pàgines web de tercers a les quals puga accedir l’usuari a través dels enllaços establits en el seu lloc web. Així mateix, tampoc garantirà la disponibilitat tècnica, exactitud, veracitat, validesa o legalitat de pàgines alienes a la seua propietat a la qual es puga accedir per mitjà dels enllaços.

La Fundació Hortensia Herrero http://fundacionhortensiaherrero.org declara haver adoptat totes les mesures necessàries per a evitar qualssevol danys que, als usuaris del seu lloc web, es puguen derivar de la navegació per la seua pàgina web. En conseqüència, la Fundació Hortensia Herrero http://fundacionhortensiaherrero.org no es fa responsable, en cap cas, dels eventuals danys que puga patir l’usuari per la navegació per Internet.

Modificacions
La Fundació Hortensia Herrero http://fundacionhortensiaherrero.org es reserva el dret de fer les modificacions que considere oportunes, sense avís previ, en el contingut del seu lloc web, tant pel que fa als continguts del lloc web com en les condicions d’ús d’esta.

La Fundació Hortensia Herrero http://fundacionhortensiaherrero.org informa que el lloc web utilitza una galeta (cookie) en la navegació de l’usuari pel lloc web per a facilitar la personalització i la comoditat de la navegació. Gràcies a esta galeta resulta possible que http://fundacionhortensiaherrero.org reconega l’idioma preferent triat per l’usuari, sense que l’haja de seleccionar novament cada vegada que visite el lloc web per a accedir als continguts. Seguint la política de protecció de dades de l’empresa, la Fundació Hortensia Herrero http://fundacionhortensiaherrero.org informa que les galetes s’associen a l’usuari anònim i al seu ordinador, i en cap cas proporcionen per si mateix el nom i els cognoms de l’usuari; per tant, no s’emmagatzemen dades de caràcter personal de l’usuari. L’usuari té la possibilitat de configurar el navegador de manera que se l’informe de la recepció de galetes; si vol, podrà impedir que siguen instal·lades en el disc dur.

Protecció de dades
Les dades personals i la informació personal que ens facilite a través dels diferents formularis, en els correus electrònics o qualsevol altre mitjà que es presenten en este lloc web, s’introduirà en un fitxer sota la responsabilitat de la Fundació Hortensia Herrero, amb les finalitats d’informar-lo de les actualitzacions dels esdeveniments o actuacions gestionats per la Fundació Hortensia Herrero. Esta informació es mantindrà confidencial i protegida. En cap cas es destinarà o s’utilitzarà per a altres finalitats, ni s’entregarà a terceres persones sense el seu consentiment, d’acord amb els principis de protecció de dades de la llei espanyola LOPD (Llei Orgànica 15/99, del 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal i RD 1720/2007, de 21 de desembre, de Reglament de Desplegament). Per a complir les diferents disposicions legals s’han adoptat totes les mesures tècniques al nostre abast per a evitar la pèrdua, mal ús, alteració, accés no autoritzat i manipulació d’estes dades personals.

Té sempre dret a exercir els seus drets d’accés, rectificació, oposició o cancel·lació de les dades personals que ens haja proporcionat, establits en la Llei Orgànica 15/1999. Si ho desitja, pose’s en contacte amb nosaltres, indicant el dret que vol exercir juntament amb una còpia del seu document d’identitat per escrit dirigit a la Fundació Hortensia Herrero, amb domicili al carrer Arquitecte Mora, 3-14 (46010 València).

Propietat intel·lectual i industrial de la web
Tots els drets de propietat intel·lectual i industrial derivats del contingut d’esta pàgina web, el seu disseny gràfic i els seus codis font pertanyen a la Fundació Hortensia Herrero http://fundacionhortensiaherrero.org i ens correspondrà l’exercici exclusiu dels drets d’explotació d’estos.

Per tant, queda prohibida la seua reproducció, distribució, comunicació pública i transformació, total o parcial, sense l’autorització expressa de la Fundació Hortensia Herrero http://fundacionhortensiaherrero.org. Tots els noms comercials, marques o signes diferents de qualsevol classe continguts en este lloc web estan protegits per llei. Seran, per tant, obres protegides com a propietat intel·lectual i industrial per l’ordenament jurídic espanyol, i els serà aplicable tant la normativa espanyola i comunitària en este camp com els tractats internacionals relatius a la matèria i subscrits per Espanya.