Marianela Núñez torna a València per a encapçalar la sisena edició de la gala benèfica de dansa “Som Art”

L’Associació de Dansa ADAM i la Fundació Hortensia Herrero impulsen per sisé any consecutiu la gala benèfica de dansa denominada “Som Art“, amb l’objectiu d’acostar el públic valencià a estrelles de reconegut nivell internacional. Com és habitual, la recaptació íntegra anirà a les mans d’una associació benèfica. En esta ocasió serà a favor de l’Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer de València.

La gala tindrà lloc el pròxim 21 de setembre i ja s’ha ha convertit en un clàssic per a obrir la temporada després de l’estiu a València. No en va, en totes les edicions s’ha penjat el cartell de “No hi ha entrades” i l’expectació cada any és major quan es posen les localitats a la venda. Amb això, tot fa indicar que el Palau de les Arts Reina Sofía, escenari que acollirà la gala un any més, tornarà a omplir-se.

L’elenc d’artistes per a esta edició torna a ser de primer nivell. Marianela Núñez, una de les ballarines principals del Royal Ballet de Londres i referent en l’actualitat del món de la dansa, torna al Palau de les Arts acompanyada de Vadim Muntagirov, guardonat amb el Benois de la Danse 2019 al millor ballarí. S’estrenen a València la parella formada per Polina Seminonova, considerada millor ballarina el 2018 per la prestigiosa revista alemanya Tanz, i Daniel Camargo, reconegut ballarí que també va ser nominat per als aclamats Oscar de la dansa 2019 juntament amb Muntagirov.