EXPOSICIONS CIUTAT DE LES ARTS I LES CIÈNCIES I: MANOLO VALDÉS

La Fundació Hortensia Herrero va voler, l’any 2017, portar de tornada a la seua terra l’obra de l’artista valencià més internacional: Manolo Valdés. Sis grans caps que beuen de la tradició de la pintura espanyola i de la història de l’art en general i que van dialogar amb l’espai que les va acollir durant sis mesos: l’emblemàtic entorn de la Ciutat de les Arts i les Ciències.

Per a fer estes escultures monumentals de més de cinc metres d’altura, l’artista va utilitzar materials molt diversos materials com l’acer Corten, alumini, ferro colat o marbre, i algunes de l’obres van ser pintades amb una capa de pintura d’epoxi.

La implicació de la Fundació Hortensia Herrero va voler arribar un poc més lluny en el temps i que l’exposició es quedara, almenys en part, per sempre a la ciutat. La presidenta de la Fundació Hortensia Herrero es va comprometre a comprar una de les escultures i donar-la a la ciutat de València. El mètode per a elegir la guanyadora va ser una votació popular, i per a fer-ho es van col·locar unes urnes a la Ciutat de les Arts i les Ciències. La guanyadora va ser La pamelai la peça va ser traslladada a la seua ubicació definitiva: la Marina de València, al costat de la Marina d’Empreses on estan situades EDEM Escola d’EmpresarisLanzadera.