EXPOSICIONS CIUTAT DE LES ARTS I LES CIÈNCIES II: TONY CRAGG

Igual que va fer en 2017 amb l’obra de Manolo Valdés, l’any 2018 la Fundació Hortensia Herrero va voler acostar al públic valencià i als visitants de la Ciutat de les Arts i les Ciències l’obra d’un altre gran artista internacional. En este cas es tracta del britànic Tony Cragg.

El treball de l’artista britànic es caracteritza per l’ús de materials molt variats com ara la pedra, la fusta, l’alumini, el bronze, l’acer o el plàstic, que transforma en formes orgàniques. Quatre de les obres es poden veure sobre l’aigua en diversos estanys de la Ciutat de les Arts de les Ciències, un fet inèdit, ja que és la primera vegada que exposa les seues obres sobre una làmina d’aigua.

De les sis peces, tres van ser creades expressament per a esta exposició. Hortensia Herrero va adquirir una de les peces, Points of View, per a cedir-la a la ciutat de València. Esta obra es troba en la rotonda del pont de Montolivet.