Obert València

La Fundació Hortensia Herrero va inaugurar l’any 2014 una nova línia d’actuació en el camp de l’art contemporani. Concretament, la Fundació va firmar un conveni de col·laboració amb l’associació de galeries d’art contemporani de la Comunitat Valenciana LAVAC pel qual es va comprometre a participar en l’esdeveniment “Obert València” per mitjà d’un premi d’adquisició d’obra d’art.

Obert València” s’organitza amb motiu de la inauguració conjunta del principi de la temporada artística de les galeries d’art contemporani que formen part de l’associació.

Amb cada edició, “Obert València” perseguix convertir-se en una cita ineludible que atraga col·leccionistes, amants de l’art, persones expertes, professionals de la crítica i el comissariat i artistes, però també pretén que el seu nom es done a conéixer a través, precisament, de l’acostament de l’art contemporani de manera oberta i senzilla al públic en general.

L’artista guardonat amb el premi d’adquisició de la Fundación Hortensia Herrero la passada edició va ser Juan Genovés.