Projecte PAM. Facultat de Belles Arts

La Fundació Hortensia Herrero col·labora amb la Facultat de Belles Arts de la Universitat Politècnica de València en la Mostra de Produccions Artístiques i Multimèdia (PAM). Es tracta d’una iniciativa per a donar visibilitat a jóvens artistes, a través de l’exposició de la seua obra en un entorn universitari com la Facultat de Belles Arts.

El projecte PAM reunix els alumnes d’estudis avançats de la Universitat de València i de la Universitat Politècnica. Es tracta d’una iniciativa a través de la qual els artistes i gestors culturals novells impulsen les seues pròpies iniciatives utilitzant com a escenari l’espai universitari, amb l’objectiu de crear un diàleg amb el públic que afavorira la comprensió del valor cultural i social d’estes creacions a la ciutat de València.

Al llarg de tres dies d’exposició, els visitants de la Mostra poden disfrutar contemplant pintures, concerts, performance, taules col·loqui sobre el món de l’art, etc.