Centre parroquial Genovés

L’any 2012 es va col·laborar en la finalització del centre parroquial de la localitat valenciana del Genovés. Per a la Fundació Hortensia Herrero ha sigut un honor poder aportar la seua col·laboració per a la finalització d’un projecte iniciat gràcies a l’herència del senyor Joaquín Magraner Pelluch, veí de la localitat, i que gràcies al seu impuls inicial el centre parroquial és hui una realitat. El centre parroquial del Genovés és una estructura de tres plantes, i la col·laboració de la Fundació Hortensia Herrero va servir, especialment, per a poder finalitzar les obres de la primera i la segona planta.A més de poder ajudar en la finalització d’unes obres que suposen un valor importantíssim per al poble, va ser un motiu d’orgull la implicació total i l’esforç que van fer tots i cada un dels habitants del Genovés en la conclusió d’un centre que senten com a seu.

El mes de juliol de 2012 es va produir la firma de l’acord per a la col·laboració entre les parts, i el dia 26 de gener de 2013, després d’uns quants mesos de treball, es va poder dur a terme la inauguració del centre, en un dia en què des de la Fundació Hortensia Herrero vam poder comprovar la implicació de tot el poble del Genovés en el projecte.