Política de galetes

Missatge Presidenta

Doña-Hortensia-fondo-blancoBaja-300x200Des de la Fundació Hortensia Herrero entenem que és necessari donar suport a les disciplines que són patrimoni de tots els ciutadans del món, especialment, d’aquells que tenim més prop, els nostres, els valencians. Eixe impuls ens mou al voltant de tres pilars: la Sensibilitat, la Cultura i la Comunitat Valenciana.

Amb eixos pilars com a guia i com a far, des de la Fundació Hortensia Herrero perseguim tres objectius:

Recuperar la sensibilitat artística i cultural, participant o impulsant aquells projectes que ens ajuden a fer que els elements que han format part de la nostra història i el nostre patrimoni continuen tenint tota la dignitat i l’esplendor que han tingut en el passat;

Compartir la sensibilitat artística amb la societat acostant i fent-los partícips de l’art i la cultura de la Comunitat Valenciana;

I desenvolupar la sensibilitat artística, amb l’objectiu de donar suport a jóvens talents de diferents disciplines artístiques i culturals perquè puguen explotar tot el seu potencial, convertir-se en referents i portar el seu nom i el de la Comunitat Valenciana més enllà de les nostres fronteres.

Tres objectius que ens mouen des de l’any 2012 i per a la consecució dels quals ens esforcem cada dia. Tres objectius que ens marquen un camí que esperem que siga llarg i fructífer en este matrimoni entre la Fundació Hortensia Herrero i la història cultural i artística valenciana.

Currículum vitae de Dª Hortensia Mª Herrero – Presidenta FHH.