La Fundació Hortensia Herrero col·labora amb la Facultat de Belles Arts

La Fundació Hortensia Herrero va col·laborar amb la Facultat de Belles Arts de la Universitat Politècnica de València en la Mostra de Produccions Artístiques i Multimèdia (PAM). Es tracta d’una iniciativa per a donar a conéixer jóvens artistes, a través de l’exposició de la seua obra en un entorn universitari com la Facultat de Belles Arts.

El projecte PAM va reunir els alumnes d’estudis avançats de la Universitat de València i de la Universitat Politècnica. Es tracta d’una iniciativa a través de la qual els artistes i gestors culturals novells van poder impulsar les seues pròpies iniciatives utilitzant com a escenari l’espai universitari, amb l’objectiu de crear un diàleg amb el públic que afavorira la comprensió del valor cultural i social d’estes creacions a la ciutat de València.

Al llarg dels tres dies d’exposició, els visitants de la Mostra van poder disfrutar de la contemplació de pintures, concerts, performance, taules col·loqui sobre el món de l’art, etc.