Política de galetes

LA FUNDACIÓ HORTENSIA HERRERO ADQUIRIRÀ I CEDIRÀ A LA CIUTAT DE VALÈNCIA UNA DE LES ESCULTURES DE L’EXPOSICIÓ DE MANOLO VALDÉS

5 Juny 2017
  • De les sis escultures, comprarà la que resulte la guanyadora després d’una votació popular i s’instal·larà en la Marina de València.
  • L’exposició s’inaugura el pròxim 28 de juny i romandrà fins al 10 de desembre

València, 5 de juny de 2017. La reeixida exposició d’escultures monumentals de Manolo Valdés que portarà a València la Fundació Hortensia Herrero es quedarà, almenys en part, per sempre en la ciutat. Eixe és el compromís que ha adquirit la presidenta de la Fundació que porta el seu nom, Hortensia Herrero, qui adquirirà una de les sis peces que s’exposaran en València. Esta exposició temporal comptarà amb les sis escultures que van compondre la mostra a París i que porten els títols de “La Mariposa”, “Los Aretes”, “La Diadema”, “Mariposas”, “La Doble Imagen” i “La Pamela”. Una d’elles serà adquirida per Hortensia Herrero per a, posteriorment, ser cedida a la ciutat de València. La peça serà triada per mitjà d’una votació popular. En ella podran participar tots els visitants de l’exposició per mitjà d’unes urnes que es col·locaran en la Ciutat dels Arts i els Ciències.

“Per a mi és una enorme satisfacció ajudar a portar a València esta exposició. Manolo Valdés és un dels artistes valencians més importants i el nostre creador més internacional i veure estes sis escultures durant uns mesos en la Ciutat dels Arts i els Ciències serà un verdader espectacle. Per això m’agradaria que quelcom d’esta exposició es quedara per sempre a València, i em compromet a adquirir una de les escultures per a cedir-li-la a la ciutat. I, a més, vull que siguen els valencians i els turistes que visiten l’exposició els que trien la que més els gusta”, explica Hortensia Herrero.

L’exposició serà inaugurada el pròxim 28 de juny i estarà accessible fins al 10 de desembre. Una vegada conclosa i triada l’escultura guanyadora, esta serà traslladeu a la Marina de València, junt amb la Marina d’Empreses on s’ubiquen EDEM Escuela de Empresarios i Lanzadera.